Account
Shopping Cart: 0 Products
GRATIS LEVERING BOVEN €40,- BINNEN NEDERLAND

Levering & Retouren

VERZENDING & LEVERING

Wat kost een verzending naar Nederland & België?

€ 6,95 voor een pakket binnen Nederland
€ 4,15 voor een brievenbuspakket binnen Nederland

Bij een bestelling boven de € 40,- aflevering Nederland komen de verzendkosten te vervallen. De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en inpakwerk.

€ 6,95 voor een verzending naar België

Bij een bestelling boven de € 75,- aflevering België komen de verzendkosten te vervallen. De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en inpakwerk.

Wat kost een verzending buiten Nederland?

Wij versturen nagenoeg naar alle landen. Als het juiste adres en land wordt ingevoerd, worden automatisch de verzendkosten zichtbaar.

Indien jouw land niet zichtbaar wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoelang duurt de verzending?

Uw online bestelling binnen Nederland wordt zo snel mogelijk verwerkt en in 3 werkdagen na ontvangst van betaling geleverd. Binnen Europa kunt u de bestelling binnen 5-7 werkdagen verwachten.

Product niet op voorraad

Indien een product niet voorradig is op het moment van uw bestelling, dan ontvangt u van ons een email. Uw pakketje wordt verzonden zodra alle door u bestelde producten voorradig zijn.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

Wij maken zowel gebruik van PostNL als DHL. U ontvangt de bijbehorende track en trace code in uw mail zodat u de bestelling kunt volgen.

Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?

Zodra wij het pakket hebben verzonden, zult u diezelfde dag nog een e-mail ontvangen met uw track en trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.

Mijn product is niet geleverd, wat nu?

Indien uw product(en) niet zijn geleverd neem dan direct telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail via onze contactpagina. Onze medewerkers zullen samen met u kijken naar de status van uw bestelling.

Naast Nederland verzenden wij onze producten ook naar ieder ander land binnen Europa.

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

In verband met de hygiëne regels kunnen wij uitsluitend ongeopende en niet gebruikte producten terugnemen. Neem contact met ons op via onze contactpagina om het te bespreken alvorens u het retourneert.

Het is niet mogelijk om testers te retourneren. Dit geldt ook voor onze biologische lipstick, lipgloss, mascara & oogpotlood.

Kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant. Versturen zonder Track & Trace is altijd op risico van de klant. Wij betalen alleen de verzendkosten indien wij een fout hebben gemaakt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd, exclusief de kosten van de retourzending naar onze webwinkel. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product ongebruikt te zijn, de verpakking van het product onbeschadigd en de sluitzegels van de verpakking niet zijn verbroken.

In verband met de hygiëne regels kunnen wij geen gebruikte of ongeopende producten retour nemen. Mocht er bij ons iets fout zijn gegaan, neem contact met ons op om dit te bespreken voordat u retourneert.

Het is niet mogelijk om testers te retourneren. Dit geldt ook voor onze biologische lipstick, lipgloss, mascara & oogpotlood.

Kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant. Versturen zonder Track & Trace is altijd op risico van de klant. Wij betalen alleen de verzendkosten indien wij een fout hebben gemaakt.

Wat kost een retourzending?

De klant is zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die wordt gekozen.

Brievenbuspost heeft geen Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace code kunnen wij zoekgeraakte retouren niet terugbetalen. Het versturen van uw retour via brievenbuspost is geheel op eigen risico.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Zodra wij het retourpakket heeft ontvangen, wordt deze door ons verwerkt. Indien de producten voldoen aan de retourvoorwaarden ontvangt u binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug op de rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die is gekozen bij het afrekenen van de bestelling.

BESTELLINGEN

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

Het komt weleens voor dat de bevestiging van uw bestelling terecht komt in uw ongewenste mail (spam) box. Het komt ook weleens voor dat er een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het afrekenen. Neem gerust telefonisch contact met ons op of stuur een bericht via onze contactpagina zodat we dit probleem kunnen nakijken en oplossen.

Waar vind ik al mijn bestellingen?

U kunt al uw bestellingen terug vinden in uw account pagina onder bestellingen. Heeft u geen account? Dan kunt u de bevestigingen van uw bestelling(en) terug vinden in uw mailbox.

Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden

Op deze servicepagina zijn de voor u belangrijkste voorwaarden besproken. Voor de volledige versie van onze voorwaarden raadpleeg de volgende link:

Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden (Rechtermuisknop -> opslaan als..)

E-mail

U kunt contact opnemen met PAVÈZ Klantenservice door een e-mail te sturen naar info@pavez.nl

Telefoon

PAVÈZ Klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur.

Het telefoonnummer is 0626 923 842

Postadressen

Wilt u schriftelijk contact met PAVÈZ? Dan kunt u uw brief onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer sturen naar:

PAVÈZ
T.a.v. Klantenservice
Venne 119
9671 EP Winschoten